سلام به همگی گرفتاران بدبختی.بنده 14 سال به این عمل خانمانسوز که چه عرض کنم ویرانگر 100 در 100 گرفتار بودم در طول این 14 سال 3 مرتبه ترک 3 ماهه نوبت دوم 4 ماهه و 2 ماهه داشتم ولی باز برگشتم به سمتش اول خدا لعنت کند فکرای شیطانی که در ذهن میاد دوم خدا لعنت کند این دخترهای بی حجاب و بی بند بار و بی غیرت و بی بخار را که باعث بانی زیادش همیناست.ببینید از نظر قیافه و زرنگی و هوش من یه نابغه بودم هر کسی با من حرف میزد میفهمید چیم با اینکه افتادم تو این کار کثیف باز خیلی سر بودم از خیلیها ولی این کار کثیف منو از این همه نعمت خدادای تبدیل به یه هیچی پوچ کرد طوری که چندیدن بار سعی به خودکشی کردم میخوام بگم عوارض این کار به اندازهای خطر ناکه که یه معتاد شیشه و کراک و تریاک و هروءین در برار یه معتاد به جلق یه شیر نر حساب میشه دیگه خودتون تا ته خطا برید

یعنیخودارضایی حتی در حد سالی 1 بارم ویرانگره به نظر من آدم بره شیشه بکشه بهتره تا معتاد جلق بشه باز شیشه ای به نظر من آدمتره از هر نظر تا یه معتاد جلق پس بدونید تو چه کاری افتادیم و به چشمم یه چیز کوچیک نگاش میکنند بعضیا.از بعد گناه معنوی بگیر تا بی غیرتی و حیوان شدن تا تخریب روح عقل اعصاب ظاهر بدن کل بدنا نابود میکنه.کسی خودشا گول نزنه بگه به جا جلق برم با یه دختر دوست بشم راحت ترک میکنم یا عشق بیاد تو زندگیم بدونه بدترم میشه من اون روزا که جلق میزدم بالا 20 تا دوست دختر داشتم همه جوره هم تفریح ولی شدت بیماریما بیشتر کردند و گناهانم بیشتر پس گول اینا نخورید به وسیله ارتباط با جنس مخالف قدم ترک بردارید.بهترین راه حل ترک همینه که من خدمتتون عرض میکنم ای کسی که داری میخونی این نظرا اول تصمیم گیری به ترک اونم با ارده بعد بلاهایی که سرت اورده و میاره و خوبیهایی که اگه ترک کنی گیرت میاد هر روز تا میتونی به اینها تمرکز کن.بعد فیلم سی دی کیلیپ سایت دوست دختر اس ام اس بازی چشم چرونی کامل از مخت بنداز بیرون حتی شده موبایلتا بشکن.چون برای ترک این گناه هزاران میلیون ضرر مالی بده باز ارزش داره.بعد مدیریت فکرهایی که تو ذهنت توی طول روز میاند سعی کن فکرای خوبی جایگزین فکرای هوس وار و شهوت زا بکنی یعنی فکرت و روحتا ببری تو فازهایی که از این کار منع و دورت میکنند اگه بتونی فکرتا مدیرت کنی خیلی راحت ترک کردی.بعد پرهیز از این غذاها که بهتون میگم پیاز .تخم مرغ موز خرما مغز هر نوع خشکباری نبات در کل چیزهای گرم هر چی خودت میدونی نخور ولی اون چنتا اولیه را تا 40 روز اول ترکت نخور.تا میتونی فضای اتاقتا روحانی و خدایی کن چیزی که خیلی خیلی تاثیر توی ترک من داشت گوش کردن تلاوت الحمدالله عبدالباسط بود امتحان کنید به جا آهنگ قرآن گوش بدید ببینید

چه معجزه میکنه روتون.داروهایی که توی این 40 روز اول ترک سعی کنید روزی دو بار ازشون استفاده کنید که شهوتتونا خیلی کم میکنه اینها هستند برید از عطاریها بگیرید که تاثیرشا خوب میفهمید اولیش سداب هست بگیرید و روزی دو بار 1 بار صبح 1 بار شب دم کنید مثل چای میل کنید بعد رازیانه سبز اونم میگیرید با همون سداب قاطی کنید و با هم دم کنید آبشا میل کنید خیلی خیلی شهوتتونا کم میکنه.در کنارش ورزشم بکنید هر چی در توانتونه و دوست دارید سعی کنید تا میتونید برای شب خسته بشید.توی این 40 روز اول سعی کنید غذا زیاد نخورید مخصوصا آب سعی کنید تا میتونید حس تشنگی را داشته باشید.فوت کوزه گری ترک خود ارضایی اینه هر کس باید ببینه در طول روز چه ساعتی بیشتر میل به این کار داره و میره جلق میزنه باید اون ساعت و اون موقع را کاملا مدیریت کنی اگه شبه سعی کن همیشه شب تو سالن بخوابی تو اتاقت نخواب اگه توی حمام هست در حمام از پشت نبدند و حمام کن و آهنگ بخون و سعی کن با آب سرد بگیری و تا خاستی بری حمام شرتتا نکنی خلاصه هر کس شاید در ساعت مشخصی میل داشته باشه اونا از خودت بگیر میبینی چه قدر ترک راحته.بیرون از خونه میری به این دختر و زنای بی بند بار بی صاحاب نگاه نکن تا میتونی به زمین یا آسمون نگاه کن.از تعریف و شنیدن رابطه دیگران بپرهیز چون ما معتادا خیلی حساس هستین به موفقیت کسی توی سکس برای همین روحیمون خالی میشه و احساس پوچی میکنیم باید بریم بزنیم تا کمی آروم بشیم پس چشم و گوشاتونا خوب بپایت.میشه زمان خیلی طولانی راحت توی ترک باشید با انجام این اعمال که متذکر شدم.ولی آخرش اگه خاستی آدم بشی و زندگی کنی فقط باید ازدواج کنی اگه باز رفنتی دنبال دوست

 

مخالف بدون باز جقی میشی.من همه این راهو را رفتم تمامشون تجربه عملی خودم هست چون وظیفه دونستم بیام بگم شاید یکی به دردش خورد این روش من بعد 14 سال به دست اوردم یعنی جمع آوری تجربیات عملی خودم و اسنسانهای دیگر هست.عوارض استمنا رو همینایشا که خودم دیدم بزار بگم که دیر یا زود برای همتون میاد اگه ترک نکنید.پیری زود رس.عصبی شدن.افسردگی.ریزش موها.زشتی صورت و کل اندام مردنی بودن و بی حالی.از دست دادن تمام احساسات عاطفی و حس انسان دوستانه.از زن گرفتن متنفر شدن.چشم و گوش ضعیف شدن.یعنی با هر سال جلق زدن 10 سال کل اعضای بدن پیر و ناتوانتر میشند به عبارتی یه پسری که 5 سال جلق میزنه با و سنش 25 ساله با یه مرد 40 ساله از نظر فرسودگی و پیری برابره با این تفاوت که اون از درون سالمتره تو هم درونتا نابود کردی هم ظاهرتا .خلاصه آب پاکیا با زبون خاکی ریختم رو دست همتون این راه اینم چاه حق انتخاب با خودتونه راستی یه چیز مهم دیگه سعی کنید مثل انجمن ترک معتادان ان ای همیشه توی اینترنت به این چنین سایتهایی سر بزنید و خودتونا با افرادی که موفق به ترک کردند نزدیک کنید و باهاشون همدردی و مشورت کنید بدونید خیلی دلتونا گرم و تصمیمتونا توی ترک قوی میکنه آدرس وبلاگمو گذاشتم اگه خدا کمک کنه میخوام یه انجمن ترک خود ارضایی توی اینترنت بزنم از طریق چت و وبلاگ اگر کسی خواست چنین انجمنی راه بیفته و بنیانگذارش باشیم با هم به این آدرس وبلاگ بیاد تو نظرات برام نظر بفرسته تا راه اندازیش کنم و در طول هفته یک روز در میان یک ساعت تعیین شده ای هر کسی که توی ترکه یا میخواد ترکشا شروع کنه بیاد هم مشاوره کنه هم شرکت کنه همه جوره من خودم یه چت روم میزنم فقط برای همین کار و پیشاپیشم بگم فقط پسرا بیاند چون باز شدن پای یه دختر بین پسرای در حال ترک باعث میشه زیر پا سست بشه دخترا هم برای ترکشون باید یه نفر به خاطر خدا پیش قدم بشه برای دخترها این کار خیر و پر ثواب را انجام بده چون این کار یه جهاد اکبره واقعیه و هر کسی در این راه کمکی کنه خیلی ثواب میبره شاید از خیلی کارا ثوابش بیشتر باشه چون نجات یک معتاد نجات یک نسل هست